Rádi Vám pomůžeme se správnou a aktualizací veškerých dokumentů a s přípravou žádostí a prohlášení na úřady. V případě zájmu za Vás zajistíme komunikaci s daným úřadem nebo orgánem státní správy.
Připravili jsme pro Vás balíčky služeb na míru, jejichž součástí je i vstupní kontrola a jsou hrazeny měsíčně.
Vstupní kontrola a revize všech dokumentů – Při vstupní kontrole s Vámi projdeme veškeré dokumenty z daných oblastí, zrevidujeme a zjistíme, zda něco chybí a je potřeba doplnit.
Naše služby zahrnují tyto oblasti
Hygiena
Potřebujete zpracovat nebo aktualizovat provozní řád, dezinfekční řád nebo zavést interní systém hodnocení kvality a bezpečí poskytovaných zdravotních služeb nebo se jen poradit?
BOZP a PO
Zprostředkujeme Vám např. školení, začlenění do kategorizace prací a vytvoření směrnic aktualizovaných dle platné legislativy.
SÚKL
Vytvoříme pro Vás evidenci zdravotnických prostředků a měřidel dle specializace a zajistíme revizi souvisejících dokumentů. Součástí balíčku Plus je dále i monitoring aktualit.
Krajský úřad a zdravotní pojišťovny
Zprostředkujeme pro Vás všechny úkony související s udělením oprávnění k poskytování zdravotních služeb, hlášením změn souvisejících s provozem ordinace a hlášením dat na ÚZIS.
Společně se podíváme na nastavení smluvních vztahů se zdravotními pojišťovnami, zkontrolujeme úhradové dodatky a provedeme aktualizaci příloh č. 2 na základě poznatků z revizních a kontrolních zpráv. Dále Vám můžeme pomoci s přípravou na výběrové řízení pro poskytovatele zdravotních služeb nebo pravidelným zpracováním výkonů zdravotní péče.
Pojištění odpovědnosti a majetku
Nejste si jistí, zda je Vaše ordinace správně pojištěna? Zda máte sjednané kvalitní pojištění odpovědnosti za škody na zdraví, či věcech pacientů, tak i případných škod na budově? Pomůžeme Vám se sjednáním nového pojištění nebo kontrolou a nastavením stávajícího pojištění.
Rádi Vám vše zpracujeme na míru Vaší ordinace.