Rádi Vám pomůžeme se správnou a aktualizací veškerých dokumentů a s přípravou žádostí a prohlášení na úřady. V případě zájmu za Vás zajistíme komunikaci s daným úřadem nebo orgánem státní správy.

Připravili jsme pro Vás balíčky služeb na míru, jejichž součástí je i vstupní kontrola a jsou hrazeny měsíčně.

Vstupní kontrola a revize všech dokumentů  – Při vstupní kontrole s Vámi projdeme veškeré dokumenty z daných oblastí, zrevidujeme a zjistíme, zda něco chybí a je potřeba doplnit.

Naše služby zahrnují tyto oblasti

Hygiena

Potřebujete zpracovat nebo aktualizovat provozní řád, dezinfekční řád nebo zavést interní systém hodnocení kvality a bezpečí poskytovaných zdravotních služeb nebo se jen poradit?

BOZP a PO

Zprostředkujeme Vám např. školení, začlenění do kategorizace prací a vytvoření směrnic aktualizovaných dle platné legislativy.

SÚKL

Vytvoříme pro Vás evidenci zdravotnických prostředků a měřidel dle specializace a zajistíme revizi souvisejících dokumentů. Součástí balíčku Plus je dále i monitoring aktualit.

Krajský úřad a zdravotní pojišťovny

Zprostředkujeme pro Vás všechny úkony související s udělením oprávnění k poskytování zdravotních služeb, hlášením změn souvisejících s provozem ordinace a hlášením dat na ÚZIS.

Společně se podíváme na nastavení smluvních vztahů se zdravotními pojišťovnami, zkontrolujeme úhradové dodatky a provedeme aktualizaci příloh č. 2 na základě poznatků z revizních a kontrolních zpráv. Dále Vám můžeme pomoci s přípravou na výběrové řízení pro poskytovatele zdravotních služeb nebo pravidelným zpracováním výkonů zdravotní péče.

Pojištění odpovědnosti a majetku 

Nejste si jistí, zda je Vaše ordinace správně pojištěna? Zda máte sjednané kvalitní pojištění odpovědnosti za škody na zdraví, či věcech pacientů, tak i případných škod na budově? Pomůžeme Vám se sjednáním nového pojištění nebo kontrolou a nastavením stávajícího pojištění.

Rádi Vám vše zpracujeme na míru Vaší ordinace.